Προετοιμάσετε το δέρμα και το σώμα σας πριν την παραλία

121

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και αρκετός κόσμος προσπαθεί να τελειοποιήσει το σώμα του και να αποκτήσει φυσικά άψογο μαύρισμα.

Οι περισσότεροι γνωρίζουν πόσο σημαντική είναι η διατροφή για την απόκτηση όμορφης σιλουέτας. Αυτό που δεν γνωρίζουν είναι πως οι διατροφικές μας συνήθειες είναι εξίσου σημαντικές για την προετοιμασία του δέρματος πριν την έκθεση στον ήλιο, ώστε να αντέξει τις βλαπτικές επιδράσεις της ηλιακής ακτινοβολίας και να μπορέσουμε να αποκτήσουμε ασφαλές μαύρισμα.

Αν και κανείς πρέπει να μεριμνεί για τη διατροφή του όλο το χρόνο –και όχι μόνο εν όψει καλοκαιριού– εντούτοις όμως, το ζητούμενο για όσους θέλουν να προετοιμαστούν στο παρά πέντε είναι να το κάνουν τουλάχιστον σωστά και να προετοιμάσουν και το δέρμα τους, ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του καλοκαιριού.

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΦΥΤΙΚΕΣ ΚΑΨΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Καταναλώστε τρόφιμα με  βιταμίνη Α  (καρότα, τομάτα, πεπόνι, γάλα) η οποία έχει  αντιοξειδωτική δράση   και ενισχύει τη φυσική αντοχή της επιδερμίδας  έναντι της ηλιακής ακτινοβολίας  . Επιπροσθέτως, η βιταμίνη Α βοηθά και στο μαύρισμα.

Καταναλώστε ελαιόλαδο το οποίο περιέχει  βιταμίνη Ε  η οποία επίσης  ενισχύει την αντοχή του δέρματος  κατά της ηλιακής ακτινοβολίας

Καταναλώστε τρόφιμα με  σελήνιο  (φιστίκια, δημητριακά ολικής αλέσεως, σουσάμι, σιτάρι, τόνο, θαλασσινά, κοτόπουλο). Το σελήνιο  μειώνει την καταστροφική επίδραση  της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα.

Πίνετε πολλά υγρά  (νερό, χυμούς φρούτων) όχι όμως κατά την διάρκεια των γευμάτων. Η αύξηση της θερμοκρασίας, έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη εφίδρωση και συνεπώς την  αποβολή ηλεκτρολυτών από το σώμα και τη διατάραξη της ισορροπίας των υγρών του σώματος, η οποία πρέπει να επανέλθει.

Συμβουλή….Φροντίστε να πίνετε άφθονα υγρά!