Τροφές που προστατεύουν από τα ηλιακά εγκαύματα

MF000P 0128a

Πριν πακετάρετε το καλάθι του πικ-νικ σας για την παραλία, ή πριν ξεκινήσετε τις διακοπές σας, σημειώστε κάτι σημαντικό για την υγεία σας: oρισμένα τρόφιμα που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος σας από τη ζημιά που προκαλεί ο ήλιος.

Ελέγξτε αυτόν τον κατάλογο με τα τρόφιμα που καταπολεμούν τα ηλιακά εκγαύματα και φροντίστε να συμπεριλάβετε τουλάχιστον μερικά από αυτά στη διατροφή σας. Το δέρμα σας θα σας ευγνωμονεί.

ΑΝΤΙΛΗΛΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Το λυκοπένιο στις ντομάτες μπορεί να σας προστατεύσει από τις ακτίνες UV.

Τα Σπαράγγια είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε, αυτό τα καθιστά ως ένα από τα καλύτερα τρόφιμα για την εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών. Οι ελεύθερες ρίζες είναι αυτές που βλάπτουν τα κύτταρα σας. Τρώγοντας τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αντεπιτεθείτε στις ελεύθερες ρίζες.

Για να πάρετε μελατονίνη τα κεράσια είναι η καλύτερη επιλογή. Η μελατονίνη βοηθά στην προστασία του δέρματος από την υπεριώδη ακτινοβολία, διεγείροντας την ανάπτυξη νέων κυττάρων του δέρματος.

Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά το πράσινο τσάι μπορεί να βοηθήσει να απαλύνει το ηλιακό έγκαυμα σας. Ένα ή δύο φλιτζάνια την ημέρα μπορούν να μειώσουν την ερυθρότητα και να επισκευάσουν τα σπασμένα τριχοειδή αγγεία.

Και καλό καλοκαίρι!!!

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ