Eπίπεδη κοιλιά…κάντε το σωστά!

66

Με τις σωστές τροφές, η απώλεια βάρους μπορεί να επιτευχθεί εύκολα αλλά κα υγιεινά, αρκεί να είσαι προσηλωμένη στον στόχο και να μην κάνεις υπερβολές.

Αυτά είναι τα είδη τροφών που θα σε βοηθήσουν να εξασφαλίσεις επίπεδη κοιλιά, όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

1) Ίνες

Είναι το κλειδί στη σωστή λειτουργία του εντέρου και άρα και στην απώλεια βάρους.

2) Μαγνήσιο

Είναι το μέταλλο που τα κύτταρά σου χρειάζονται για να παράξουν ενέργεια και οι μύες σου για να ξεκουραστούν.

3) Αντιφλεγμονώδη λιπαρά

Όπως τα μονοακόρεστα και τα Ω3 λιπαρά, τα οποία στοχεύουν στο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑΤΟΣ & ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

4) Μπανάνες και βατόμουρα

Αυτά τα φυσικά «επιδόρπια» είναι πλήρη σε αντιοξειδωτικά και ίνες.

5) Κινόα και βρώμη

Η κινόα δεν περιέχει γλουτένη, είναι υψηλή σε ίνες και πρωτείνες, βιταμίνη Β6, σίδηρο, αντιφλεγμονώδες μαγνήσιο κ.ά. Οι ίνες της βρώμης είναι εξαιρετικός αρωγός στη διαδικασία της πέψης, ωστόσο απόφυγε τα σκευάσματα βρώμης με τα πρόσθετα σάκχαρα.

6) Γάλα καρύδας

Η καρύδα είναι πλούσια σε σε βιταμίνες και μέταλλα. Επιπλέον, τα φυτικά λιπαρά της είναι εύκολα διασπώμενα από το στομάχι και έχουν λιγότερες πιθανότητες να αποθηκευτούν ως «κακό λίπος» στην κοιλιά.

7) Ginger

Έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και ενισχύει τις κινήσεις των μυών στο εντερικό σύστημα.

Φυσικά, όλα αυτά θα έχουν αποτέλεσμα σε ένα πλαίσιο γενικότερης ισορροπημένης καθημερινής διατροφής αλλά και άσκησης όσο το δυνατόν συχνότερης.