Ο Βασίλης Μηλιώνης εξηγεί τους λόγους της ανόδου στον τομέα των ακινήτων, μετά την πρώτη περίοδο του Covid-19

13

Ο Βασίλης Μηλιώνης εξηγεί την άνοδο στο τομέα των ακινήτων, μετά την πρώτη περίοδο του Covid-19.

Ο Βασίλης Μηλιώνης, επενδυτής ακινήτων από την Ελλάδα, επεξηγεί την κατάσταση της αγοράς ακινήτων κατά τη διάρκεια της επιδημίας. Αυτές είναι σημαντικές πληροφορίες, έτσι ώστε οι επενδυτές να αποκτήσουν μια νέα εικόνα για το αν πρέπει να επενδύσουν στον τομέα των ακινήτων ή όχι.
Ο Βασίλης Μηλιώνης σημειώνει χαρακτηριστικά: «Αντιμετωπίζουμε αβέβαιες συνθήκες εδώ και μερικούς μήνες τώρα. Υπάρχει σημαντικό αντίκτυπο στις επενδύσεις σε ακίνητα. Το πιο σημαντικό που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι δεν σημαίνει πως πρέπει να σταματήσουμε να επενδύουμε στον τομέα των ακινήτων. Η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη. Οι πωλήσεις ακινήτων αυξήθηκαν κατά 21% μετά την πρώτη περίοδο του COVID-19. Η τιμή κατοικίας είναι ακόμα υψηλότερη από πριν. «

Ένας από τους λόγους είναι αυτό που ονομάζουμε νέα φυσιολογική κατάσταση, νέα κανονικότητα. Οι άνθρωποι μπορούν να βγουν έξω με ένα αυστηρό πρωτόκολλο. Ταυτόχρονα, τα μεσιτικά γραφεία προσφέρουν ειδικές προσφορές όπως χαμηλά επιτόκια για την αύξηση των πωλήσεων. Το ενδιαφέρον είναι ότι τα μεσιτικά γραφεία κερδίζουν εισόδημα ακόμη πιο γρήγορα επειδή μπορούν να πουλήσουν πιο ακριβά σπίτια. Τα πρακτορεία μπορούν να πουλήσουν σπίτια στο Σιάτλ, στο Σαν Χοσέ και στο Σαν Φρανσίσκο.

Ο κ. Βασίλης Μηλιώνης τονίζει: «Αναπάντεχα, η πώληση ακινήτων γίνεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς και σε μεγάλο εύρος κατά τη διάρκεια της επιδημίας. Φαίνεται ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να «προσπεράσουν» τα χαμηλά ποσοστά υποθηκών. Οι άνθρωποι πρέπει επίσης να βρουν ένα άνετο μέρος διαβίωσης για την οικογένειά τους. Και αυτό τους οδηγεί να βρουν ένα νέο σπίτι.»

Τα γραφεία ακινήτων θα πρέπει να βρουν ένα αποτελεσματικό και χαμηλού κόστους κόλπο για να συνεχίσουν να λειτουργούν την επιχείρηση. Ένας από τους αποτελεσματικούς και χαμηλού κόστους τρόπους για την αύξηση των πωλήσεων ακινήτων είναι με τη χρήση εικονικών συναλλαγών.

Οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν έναν επαγγελματικό ιστότοπο και να δημοσιεύσουν τις πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τα ακίνητά τους εκεί. Μπορούν να αρχίσουν να το προωθούν και να επιτρέπουν σε άτομα που χρειάζονται νέο σπίτι να το δουν. Αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος, επειδή τα πρακτορεία και οι πελάτες δεν χρειάζεται να συναντηθούν από κοντά. Συναντιούνται πρόσωπο με πρόσωπο μόνο όταν υπάρχει συμφωνία.

Ο κ. Βασίλης Μηλιώνης πρόσθεσε: «Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα μοντέλο τρισδιάστατης καμπάνιας για την προώθηση των ιδιοκτησιών τους. Οι πελάτες έχουν μια νέα εμπειρία εξερευνώντας το κατάλυμα με ψηφιακό τρόπο. Αυτός ο τρόπος αυξάνει τις πωλήσεις, δημιουργώντας παράλληλα ασφάλεια στους επενδυτές.

Πρέπει μόνο να είμαστε πιο δημιουργικοί για να διατηρήσουμε την επιχείρησή μας σε αυτήν την επιδημία. Μερικές φορές, μια νέα κατάσταση μας αναγκάζει να επεκτείνουμε την επιχείρησή μας. » Ελπίζει ότι η παγκόσμια κατάσταση βελτιώνεται. Μια καλύτερη κατάσταση θα οδηγήσει με τη σειρά της στη βελτίωση των οικονομικών συνθηκών, έτσι ώστε οι άνθρωποι να επιστρέψουν στη δουλειά τους. Ως αποτέλεσμα, θα αρχίσουν να σκέφτονται ότι μπορούν να έχουν ένα άνετο σπίτι για την αγαπημένη τους οικογένεια.



Σχετικά με τον Βασίλη Μηλιώνη

Ο Βασίλης Μηλιώνης είναι ένας πετυχημένος Ελληνας επιχειρηματίας. Είναι γνωστός με την εταιρεία επενδύσεων, ονόματι Filia Investments LTD.  Τα περισσότερα από τα projects που έχει αναλάβει ο Βασίλης Μηλιώνης, είναι στον τομέα των ξενοδοχείων και των διαμερισμάτων.