Ροδούλα: «Η είσοδος του brand στην αγορά του Retail αποτελεί μεγάλη πρόκληση!»

155
Woman kneads dough for pasta on wooden board near two rolling pins and jar with flour

Ένα όμορφο σπίτι δίπλα στη λίµνη, το απαράµιλλο φυσικό κάλλος της Ηπείρου και η εικόνα µιας γιαγιάς γεµάτης ζεστασιά να ζυµώνει παραδοσιακές πίτες αποτελούν τη «µαγιά» για την ιστορία της εταιρείας ΡΟΔΟΥΛΑ.

«Όραµά µας είναι να βοηθήσουµε τον κόσµο να τρέφεται καλύτερα, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας και νοστιµιάς» λέει στο Fortune ο Παναγιώτης Καραχάλιος, πρόεδρος της εταιρείας, υπογραµµίζοντας πως η φιλοσοφία που διέπει την επιχείρηση βασίζεται στο motto «Σεβασµός στον άνθρωπο και τη διατροφή του».

Προϊόντα µε την επωνυµία ΡΟΔΟΥΛΑ µπορεί να βρει κανείς από τον φούρνο της γειτονιάς µέχρι τις γνωστές αλυσίδες bakery και καφεστίασης.

Η είσοδος του brand στην αγορά του Retail έγινε το 2017, γεγονός που αποτελεί µια µεγάλη πρόκληση για την εταιρία τα επόµενα χρόνια.

«Είµαστε ευτυχείς που σε µια τόσο δύσκολη χρονιά ανταποκριθήκαμε µε επιτυχία. Υπολογίζουµε ότι το 2017 θα κλείσει µε αύξηση της τάξης του 28% και µε τις ενέργειες που έχουµε κάνει κάτι αντίστοιχο αναµένουµε και για το 2018. Φέτος µπήκαµε στο retail µε την “ξακουστή” µας πατσαβουρόπιτα µε τρεις γεύσεις που αγαπήθηκε από τους επαγγελµατίες και βραβεύτηκε από οίκους του εξωτερικού», τονίζει χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος και εκ των συνιδρυτών της εταιρείας Ηλίας Καραχάλιος.

Δείτε όλη την συνέντευξη εδώ.

Ροδούλα, έχεις ταλέντο!