Ροδούλα: τι διαφοροποιεί την κορυφαία εταιρεία στον τομέα της

23

Το 1999, σε µια γειτονιά της Αθήνας,  ο Παναγιώτης και ο Ηλίας Καραχάλιος ανοίγουν ένα µικρό εργαστήρι διεκδικώντας ένα µικρό ποσοστό από την «πίτα» της εγχώριας αγοράς στο χώρο των κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκισμάτων. Και έτσι δημιουργείται δειλά δειλά η ΡΟΔΟΥΛΑ Α.Ε.

Όµως, η τύχη είχε άλλα σχέδια γι’ αυτούς. Η αναγνώριση στην ελληνική αγορά ήρθε και αυτό ήταν το εφαλτήριο για να ανοίξουν οι πόρτες στις αγορές του εξωτερικού.

«Όραµά µας είναι να βοηθήσουµε τον κόσµο να τρέφεται καλύτερα, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας και νοστιµιάς» λένε στο Fortune ο Παναγιώτης Καραχάλιος και ο Ηλίας Καραχάλιος, υπογραµµίζοντας πως η φιλοσοφία που διέπει την επιχείρηση βασίζεται στο motto «Σεβασµός στον άνθρωπο και τη διατροφή του».

Μιλώντας για τον κλάδο αναφέρει πως στο σύνολό του απαρτίζεται από καλές εταιρείες που ξεχωρίζουν για την ποιότητα των προϊόντων και τον επαγγελµατισµό τους. Ωστόσο, το στοιχείο που διαφοροποιεί τη ΡΟΔΟΥΛΑ από τον ανταγωνισµό είναι η επιµονή της να προσφέρει ασφαλή, προσεγµένα, υγιεινά και ποιοτικά προϊόντα μέσα από σύγχρονες και πρότυπες διαδικασίες παραγωγής, συνδυάζοντας την υψηλή τεχνολογία µε παραδοσιακές αυθεντικές συνταγές.

«Παράδοση, γνώση, οµαδικότητα, δηµιουργία, καινοτοµία, ποιότητα, ειλικρίνεια, εµπιστοσύνη είναι οι λέξεις στις οποίες βασίζεται κάθε κίνησή µας. Αυτά είναι που κερδίζουν την αποδοχή του κλάδου µας».

Μάθε τα πάντα για τη Ροδούλα και δες τα προϊόντα της κάνοντας κλικ στο www.rodoula.gr και στο www.patsavourenies.gr!